Poznaj OPM

impel_blog_5_03Zmieniający się rynek obsługi nieruchomości w Polsce zaimportował z USA i Europy Zachodniej pojęcie facility management, które najlepiej opisuje profil działalności OPM – wielopłaszczyznowa koordynacja działań związanych z miejscem pracy, procesami, pracownikami oraz majątkiem klienta.

OPM Sp. z o. o. jest dostawcą usług i kompleksowych rozwiązań w zakresie zarządzania nieruchomościami i infrastrukturą klienta. Historia firmy sięga 2006 roku, kiedy to właściciele Impela zdecydowali o powołaniu przedsiębiorstwa, którego podstawowymi zadaniami będzie wykorzystanie efektu synergii i oferowanie klientom zintegrowanych usług, np. łączenie ochrony, sprzątania, itp. oraz przejęcie obsługi nieruchomości należących do klienta.

To właśnie klient i jego dobro są dla pracowników OPM wartością najważniejszą. Punktem wyjścia do nawiązania współpracy jest audyt, którego celem jest określenie zakresu możliwej współpracy z klientem oraz oszacowanie i zaprojektowanie wynikających z takiej współpracy korzyści. Katalog korzyści wynikających ze współpracy z OPM obejmuje przede wszystkim generowanie oszczędności i optymalizacje strukturalne oraz zarządcze, a także koordynację i dostarczanie klientowi szerokiego portfolio usług wspomagających prowadzenie działalności gospodarczej.

„Podstawowym założeniem współpracy z klientem w zakresie szeroko rozumianego facility management jest umożliwienie klientowi koncentracji na działaniach związanych z podstawowym profilem działalności klienta, tzw. core-business – mówi Marcin Gierdalski, Dyrektor ds. Handlu i Rozwoju OPM – dlatego otwiera się pole do outsourcingu wszystkich działań pomocniczych, nie będących bezpośrednio (merytorycznie) związanych z działalnością podstawową”.

Chcesz poznać nas bliżej, zapytać o ofertę, albo po prostu dowiedzieć się czegoś więcej? Wejdź na naszą www.opm-fm.pl, napisz office@opm-fm.pl lub zadzwoń (71) 780 91 10.

No votes yet.
Please wait...
 
Komentarze

Brak komentarzy.

Zostaw odpowiedź